خاویار مو و بیوپلکس چیست؟

فهرست مطالب

  • مقدمه

  • جوان کنندۀ مو

  • افزایش دهندۀ رشدمو

  • مکمل مناسب درمواد کراتینۀ مو

  • مراقبت کنندۀ قوی در برابر عوامل زیان آور محیطی

  • کاهش دهندۀ اثرات پیری مو

  • ملاحظات انواع مو

 

 

 

مقدمه

تاکنون فقط گمان بر ابن می رفت که خاویار تنها یک غدای مفید و پرانرژی دریایی محسوب می شود که با شنیدن و یا دیدن تجملات گرانبها به ذهن خطور میکند و در رستورانهای لوکس باید به دنبال آن باشید ، اما امروز محققان دریافته اند که این دانه های گرانبهای بسیار مغذی ، هم منبغ غنی از انرژی برای بدن و هم برای پوست و موها بشمار می روند . خاویار تنها از موادی نیست که براحتی در بخش غذاهای دریایی فروشگاه های مواد غذایی یافت شود ، بلکه ممکن است آن را در راهروهای مراقبت از مو نیز پیدا کنید . با آگاهی از جنس و نوع موها ، مشکلات و آسیب های مو و نیاز های آن ، می توانید با بررسی و تحقیقات کافی ، بهترین محصولات از جمله شامپوهای مناسب ،ماسک مو ، بی رنگ کننده های کم ضرر و انواع محصولات احیاء کنندۀ مناسب موهای خود را برای داشتن موهایی هرچه زیباتر ، فراهم آورد. حال شما را با ویژگیهای یکی از مؤثرترین محصولات در احیاء کردن موها که همان خاویار مو می باشد آشنا خواهیم .

 

بازسازی و ترمیم کننده

 

 

 

 

 

 

 

جوان کنندۀ مو

عصارۀ خاویار ترمیم کننده ایی استثنایی است که عمیقاً موها را بازسازی می کند بدین معنی که برای باسازی ساختار مو ، ترکیبات سلولی را تقویت کرده و موجبات تقویت از ریشه تا نوک مو را فراهم می آورد ، خاویار مو بیش از یک مراقبت کننده ، یک محصول واقعی ضد پیری است ، برای موهایی که بطور مکرر رنگ و با حالت داده شده اند ، احیاء کنندۀ بسیار قوی و ستارۀ فرمولاسیون محصولات باسازی کننده محسوب می شود . همانند بسیار از محصولات ترمییم کننده مانند ماسک موها ، غنی از مواد مغذی است که احیاء و آب رسانی موها را با بهترین کیفیت انچام می دهد . این محصول با توجه به ترکیبات فراوان اسیدهای آمینۀ ضروری ، پپتیدهای ساختاری ، پروتئین ها ، اسیدهای چرب ضروری و عناصر کمیاب ، یک مادۀ ضدپیری قوی محسوب می گردد و علاو ه بر آن با توجه به دارا بودن  مقادیر بالایی از منیزیم ، فسفر ، سلنیوم و کلسترول و هم چنین ویتامین های A , C ,D ، می تواند منجر به ضخیم تر و قوی تر شدن موها شده و فرایند ضد پیری را افزایش دهد .

 

 

افزایش دهندۀ رشد مو

عصارۀ خاویار سرشار از ویتامین های B1′, B2 , B6 و اسیدهای آمینه می باشد که همراه با ماساژ پوست ِ سر و بهبود گردش خون ، علاوه بر سلامت پوست سر ، ریشه ها را تحریک و باعث سرعت جذب مواد مغذی را افزایش داده و سبب رشد و احیاء موها در مدت زمانی کوتاهتر می شود ، هم چنین کراتین موجود در مواد مغذی خاویار کمک می کند تا موهای بلند شما قوی و انعطاف پذیرتر باشند .

 

 

مکمل مناسب در مواد کراتینۀ مو

خاویار همراه با مواد کراتین مو می تواند علاوه بر بازکردن گرۀ موها ، اثر ترمیم کنندگی بسیار زیادی داشته باشد که برا ی ماندگاری بیشتر حالت و شادابی مو ، گزینۀ مناسبی است و به علت تأثیر قابل توجهی که بر پوست سر دارد باغث کاهش اثرات زیانبار مواد کراتینه بر پوست سر می گردد . خاویار بطور طبیعی مملو از اسید های چرب امگا است که مانند یک سد قوی مانع آسیب دیدن ساقه های مو و موجب افزایش هیدراتاسیون می گردد ، درعین حال به علت فواید بازسازی و ترمیم کنندگی مانع اثرات مخرب مواد کراتینه می گردد .

 

 

مراقبت کنندۀ قوی در برابر عوامل زیان آور محیطی

از آنجائیکه واکنش همۀ موها در مقابله با استرس ، گرما ، گردو خاک ، آلودگی ها ، کلر موجود در آب استخرها ، …. یکسان نیست و همۀ این عوامل می تواند موجب آسیب زدن به موها گردد ، خاویار گزینۀ بسیار مناسبی است در برابر تمام این عوامل باشد علاوه بر آن آنتی اکسیدان های موجود در خاویار می توانند محافظت کننده های بسیار عالی در برابر آسب اشعۀ ماوراء بنفش و آلاینده های مجیطی محسوب گردند .

 

 

کاهش دهندۀ اثرات پیری طبیعی مو

موها روند پیری خاص خود را دارند که همراه با افزایش سن روی می دهد و به موجب آن موها شکننده و نازک می شوند ، پیوندها ضعیف تر هستند و نه تنها رنگ و درخشندگی خود را از دست می دهند بلکه خاصیت ارتجاعی و استحکام آنها نیز کاهش می یابد . خاویار با کمک آنتی اکسیدان ها و پروتئین های خود به تقویت فولیکول مو کمک کرده و مانع از تجزیه شدن کلاژن و الاستین در مو می گردد که همین امر موجب حفظ ضخامت و استحکام مو می گردد و هم چنین سد محافظتی پروتئین ها و اسیدهای چرب ، موهای تشنۀ نیاز به تغذیه را غنی کرده و مانع از ریزش موها و دوشاخه شدن آنها می گردد .

 

 

ملاحظات انواع مو

خاویار برای همۀ انواع مو از جمله موهای رنگ شده و پیر شده کاملاً مناسب است . این محصول بر روی موهای خشک ، کم آب ، شکننده یا اسیب دیده بیشترین تأثیر را خواهد داشت و آنهایی که بطور طبیعی موهای مجعد ، موج دار و ضخیم دارند ، کاندیدهای خوبی برای خاویار مو هستند اما در این میان موهای پیر شده بیشترین بهره را از خواص تقویت کننده گی و بازسازی آن خواهند برد . در ین میان برای  آنهایی که موهایی فوق العاده ظریف دارند و یا پوست و موی سر چرب دارند نیز ، خاویار سبد تغذیه ایی بسیار مناسبی به حساب می آید که مانند سایر نرم کننده ها می توان بطور روزانه از آن استفاده کرد.

 

 

غذایی مناسب برای مو

 

 

 

سئوالات متداول

آیا محصولات موی خاویاری واقعاً خاویار دارند ؟

تمامی خاویارهای موی کریتیو حاوی عصاره خاویار هستند . این عصاره حاوی اسید های چرب امگا 3 ، پروتئین ها ، مواد معدنی و انواع ویتامین ها هستند که برای مو و پوست سر شما بسیار مفید و مغذی هستند .

آیا محصولات موی خاویاری بوی ماهی میدهند ؟

نه قول میدهیم موهای شما بویی شبیه زمانی که ماهی های میهمانی را سرخ کرده اید ، نخواهد داد ! محصولات خاویار مو پیگمنت درکنار سایر مواد مغذی ، دارای عصاره های دلپذیری هستند و موهای شما در کنار بهره جستن از مواد مغذی ، بهیچ عنوان بوی ماهی به مشامتان نمی رسد .

 

 

 

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *